Ǥ α ℓ α ϰ ʏ ' ƨ ヅ

HOME ABOUT TUTOBIES AFFIES FOLLOW DASHBOARD

Aina | 15 | Penang. Kris ge's Wifeu. ouo
I'm Exotics and Inspirit. PROBLEMS Dude?
Plweash be nice here^^


© Skin by Atiqah Jaidin inspired by Myra. Edited by HunHan Image from . DON'T OPEN MY PAGE SOURCES! DO TELL ME IF I DO NOT CREDIT URS.

All About My Awesome Friends :)
Sunday 23 June 2013 | 2 peterpan(s)


Nurul Najwa Ismail

Sweet 15
Baik, Comel dan Sometimes Lawak
Bestie Kesayangan Aku :*
Dia minat Yook Sung Jae BTB
Aku suka sangat lawan bertengkaq dengan dia :p
Dia jenis tak pernah lupa kawan :') Sayang hang gendud!
Budak Famous Facebook Woooooo :o
Taken by ; Pakcik Syafiq :3


Amiera

Miera aka Panjang xD Muahahaha
Sweet SPM Victims
Makcik KPOP!
Bukak lagu KPOP, confirm berjela-jela dia punya lirik 
Suka bertengkaq dengan aku -..-
Baik, Comel, Cantik pun adaa :D
Take by ; Muhammad Hasif xD

 
 Siti Nor Azizah

  Sweet Sour 15
♥  Comel, Baik, Cun, Kadang-kadang buat perangai gedik dia -.- Muahaha, biasalah aku pun pernah gedik jugak ;) Tipuuu lah kalau hang kata hang tak pernah gedik -.- Sepak mau? :p
Dia pandai :( Jealous sengan dia u,u
  Dia nie kaki konvoi, kaki ushar semuanya lah dekat sekolah :3
  Taken by ; Muhammad Ridzwan


Safi Raihanah Mohd Shukri 
  
Sweety 15
Baik, Comel, Ramai peminat XD Tralalla
Kalau aku sembang dengan dia. Mesti tak sah kalau dia tak tanya soalan "Wehh, muka aku okay dak?" -.-
Dia Kpopper's :D
Budak Famous Facebook n' Twitter XD
Taken by ; Muhammad Faris aka Cucuq Badak Sekupang Lempang